torsdag 7. februar 2013

Snart morsdag

For de som er opptatt av å markere morsdag er det mange butikker å velge blant. Den butikken jeg anbefaler dere å besøke er Det lille ekstra på Haviken gård. Der vil du garantert finne noe som mor liker.




Hver gang jeg besøker denne herlige butikken, hvor du treffer den skjønne damen, finner jeg alltid noe jeg liker. Skal jeg ha en gave drar jeg dit og handler, og det blir nesten alltid med noe hjem til meg også.
Tusen takk Lisa for at du hjelpsom og ikke minst hyggelige.

1 kommentar:

  1. Hei Linda.
    Dette blir spennende .O)
    Takk for at du markedsfører meg :O)
    Kjenner jeg savner min gamle blogg når ser din. Blogg.no er grei nok, men bloggspot er mykere og mer lik min stil .O)
    Lykke til :O)
    Prekæs :O)

    VH Lisa

    SvarSlett